Naverkoop

Citroën eTouch

 

Citroën eTouch staat voor een nieuwe visie op diensten voor de auto van vandaag die met de buitenwereld communiceert. De diensten zijn toegankelijk via uw persoonlijke MyCITROËN-webruimte of via een speciale iPhone-app.

De dienst is 24 uur op 24 en 7 dagen op 7 gratis beschikbaar voor de Citroën C4, C4 Picasso, C5, DS3, DS4 en DS5.


Citroën Urgence met lokalisatie

Wanneer u ziek wordt achter het stuur, in een ongeval terechtkomt of als u getuige bent van een ongeval, drukt u gewoon op de "SOS"-toets en u wordt verbonden met Citroën Urgence. Een operator identificeert u en bepaalt waar u zich bevindt om u zo goed mogelijk te kunnen helpen en stuurt indien nodig de hulpdiensten.


Citroën Assistance met lokalisatie

In geval van panne drukt u gewoon op de toets met de "dubbele chevrons", waarna een sms met de positie van de auto en de eerste diagnose-informatie naar Citroën Assistance wordt verstuurd.


Citroën Eco Driving

Via deze gloednieuwe dienst krijgt u informatie over het brandstofverbruik en de CO2-uitstoot die verstuurd worden door uw Citroën.


Virtueel Citroën-onderhoudsboekje

Uw Citroën houdt u in uw persoonlijke MyCITROËN-webruimte op de hoogte van toekomstige kleine en grote onderhoudsbeurten van uw voertuig